wtorek, 1 sierpnia 2017

Wrath of Ashardalon miniatures - Ashardalon

Dzisiaj ostatnie fotografie figurek do gry planszowej w uniwersum AD&D: Wrath of Ashardalon. Z małym poślizgiem, ponieważ na mini-wakacjach nie działa mi internet. Tym razem sam tytułowy oponent, przerażający czerwony smok,  groza przecinająca przestworza, niechybny grom spadający na karki swoich nieprzyjaciół niczym, eee ... jego ekscelencja Ashardalon :) Na końcu zdjęcie rodzinne. Niestety aparat w telefonie wariował, losowo zmieniając ustawienia i fotki mają różne natężenie światła. 



Malowanie wyszło może nieco monotonne, choć wbrew pozorom sporo siedziałem by te duże czerwone powierzchnie zniuansować tonalnie, chciałem jednak m/w zachować schemat z rysunku na okładce:










Podjąłem też dość ambitną, ale nie od końca udaną próbę pomalowania wnętrza paszczy gorejącej blaskiem ognia - ponownie, zgodnie z okładką. Nic to, tak już zostanie:


Duże skałki na podstawce już były, dodałem piasek, żwirek, szkatułę i klejnoty z cyrkonii do paznokci:



Figurka jest spora, na zdjęciu dobrze widać, że typowy bohater (tu akurat duergar, co w tym wypadku jest tożsame rozmiarowo) jest przy nim malutki, a kobold to po prostu popierdółka:


 I karta:

Zdjęcie rodzinne:
[url=https://flic.kr/p/X9Cz3i][img]https://farm5.staticflickr.com/4301/36197289385_09dd8fcc5a_k.jpg[/img][/url][url=https://flic.kr/p/X9Cz3i]20170726_232545[/url] by [url=https://www.flickr.com/photos/151215294@N06/]Marcin Gawlik[/url], on Flickr


21 komentarzy:

  1. Genialny, pełen majestatu i grozy smok! Od razu przypomniała mi się planszówka "Drako". Ślicznie wyglądają, mistrzostwo w malowaniu figurek do planszówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smok uprzejmie dziękuje za komplementy. Na pewno bęzie się grao milej z pomalowanymi figurkami.

      Usuń
  2. Prawdziwa kwintesencja smoka! Wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz największa pomalowana przez mnie figurka :)

      Usuń
  3. Rewelacja, gratuluję wymalowania całej gry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwanie było spore, cieszę się że podołałem i w dodatku, że się podobają.

      Usuń
  4. Mega! Widać, że się nieźle namęczyłeś się przy tym smoku, ale było warto. No i potężna okejka za skończenie projektu w pięknym stylu - imponująco wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wbrew moim początkowym oczekwaniom sporo poszło godzin roboty na niego. Tym bardzie miło, że się podoba.

      Usuń
  5. Piękna robota. Smok rewelacyjny, malowanie klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smok powala, kawał dobrej roboty, a za całość dostajesz nagrodę najlepiej pomalowanej planszówki AD 2017 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki. To mi komplement zafundowałeś :)

      Usuń
  7. Smok smokiem wymiata ale ostatnie zdjęcie dopiero robi "oszałamiającą robotę". Naprawdę wgniata w fotel.

    ps. przed ostatnim zdjęciem link się wykrzaczył albo pozostały śmieci w kodzie posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy już wspominałem, że bardzo mi się podoba Twój styl malowania?

    Zarówno smok, jak i cała ekipa na ostatnim zdjęciu wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prze-pięk-ne!!

    Zdjecie całości także powala. Gratulacje pomalowania! Próbowałeś już ich w boju? W sensie w grze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tak próbowałem już, działa ciekawie także dla jednej osoby. Prostsza i szybsza alternatywa dla Descenta, dodatkowy plus jak ktoś grał kiedyś w Dunegeons and Dragons RPG.

      Usuń
  10. Zgadzam się z przedmówcami. Tak dobrze pomalowanej planszówki tom dawno nie widział.

    OdpowiedzUsuń