środa, 21 lutego 2018

Warhammer Shadespire: The Chosen Axes unboxing

Dzisiaj druga z nowości do Shadespire w postaci AOS-owych zabójców trolli. Jeśli chodzi o stylistykę to nie jest to moja bajka, jednak samo wykonanie jest wyśmienite, a pozy (za wyjątkiem wodza) bardzo dynamiczne. To co mi się szczególnie w SS podoba to podstawki modeli, każda drużyna ma odmienny ich styl, w przypadku krasnoludów jest to mocno popękane skalne podłoże, które aż się prosi o wykończenie "lawowe". Zaczynamy od pudełka:





Najmniej interesujący element zawartości ;-)


Ramki:



 A teraz modele po złożeniu:



















7 komentarzy:

  1. Mi się te krasnale podobają. Ale nie oszukujmy się - to nie modele są w tej grze najważniejsze. Gdzie zdjęcia kart?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie zrobiłem :) Tylko od strony modeli podszedłem na razie do tematu.

      Usuń
  2. Nie lubię 90% stuffu nowego Warhammera,znaczy AoS, ale fakt- podstawki ciekawe :))) Może ewentualnie tego najfajnieszego z dwurakiem (dużym kluczem do drzwi?) jako Championa/Giant/Dragon Slayera? Ale nie wiem :)
    Czekam jednak na Szczurki w twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Figurki fajne, ale mimo wszystko są to krasnalo-bobasy, których nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam opinię. To moje pierwsze i ostatnie krasnoludy AOS.

      Usuń