wtorek, 20 lutego 2018

Warhammer Shadespire: Spiteclaw's Swarm unboxing

Dzisiaj szczury z SS, czyli unboxing najnowszego wypustu do gry Warhammer Shadespire w postaci piątki nikczemnych skavenów. Bardzo ładnych skavenów dodam. Na początek pudełko:






Wewnątrz są dwa pliki kart


i dwie ramki z brązowego plastiku z piątką skavenów. Co ciekawe przywódca jest zaopatrzony w większą podstawkę niż podwładni:





A jak się prezentują po sklejeniu? Modele są świetne, bardzo dynamiczne, szczegółowe i pełne różnych smaczków. Zwróćcie uwagę na podstawkę wodza:







albo na podstawkę kolejnego skavena (zrobiłem osobne zdjęcie, ponieważ figurka sporo zasłania):











 Z dziury w ziemi wygląda mały szczurek:


 Zauważcie małe szczury przyczajone na ramieniu naszego skavena:










Nie planuję wchodzenia w AOS, ale te modele pomaluję z przyjemnością - oczywiście głównie z myślą o Frostgrave :)




12 komentarzy:

  1. Miło Cię czytać po dłuższej przerwie :)
    Śliczni są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Waracam po długiej przerwie do blogowania i komentowania :)

      Usuń
  2. Muszę przyjrzeć się tej bandzie z bliska i na żywo. Kocham skavenów, a WU:S to czadowa gra. Może właśnie dzięki szczurludziom zdecyduję się na zakup?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie. Figurki są świetne.

      Usuń
    2. Mam złe wieści, żeby nimi grać dobrze mieć pozostałe zestawy (dla kart) a przynajmniej podstawkę (dla plansz i kart) :-)

      Usuń
  3. Ooo dzień dobry :) Dzięki za reckę- też mam w planach nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A witam :) Zakup i koniecznie podziel się wrażeniami.

      Usuń
  4. Jeszcze nie mam, ale zaśliniłem się już cały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reakcja w pełni uzasadniona. Ktoś nad tymi modelami solidnie popracował.

      Usuń
  5. Szczury są dynamiczne i całkiem fajne. Jestem ciekawy jak będą się prezentować po pomalowaniu :)

    OdpowiedzUsuń