czwartek, 20 lipca 2017

Wrath of Ashardalon - bosses part II

Dzisiaj dwóch dużych i ciężkich przeciwników: Rage Drake oraz Otyug. Pozostał (z przeciwników) jeszcze sam tytułowy smok Ashardalon, którego zdecydowałem jednak nieco poprawić i zaprezentuję w osobnym wpisie. Obie figurki dostały ulepszone podstawki, ponieważ mam plan wykorzystywać je także poza planszówka:










Grzybki na podstawce zrobiłem z przyklejonej do styroduru soczewicy:


Zdjęcie porównawcze dla skali:




Otyugh:


Gluty to oczywiście klej UHU wymieszany z zieloną farbką.







 I zdjęcie porównawcze dla skali:


Karta:


13 komentarzy:

  1. Te modele w końcu pozwoliły pokazać na co cię stać. Świetnie wyszły. Ten z mackami to mój faworyt jak do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modele były całkiem wdzięczne do pracy. Rzeczywiście można było mocniej poszaleć.

      Usuń
  2. Oba czadowe, ale mackowiec to już mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  3. No i to są bossowie z prawdziwego zdarzenia! Paszczak mógłby być bardzo udaną bestią nurgla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo słuszna uwaga, ma mocno nurglową aparycję.

      Usuń
  4. Te figurki są naprawdę bardzo dobrze pomalowane, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Red Drake to chyba mój ulubieniec z całego zestawu :)
    A klej UHU z Internetów, czy znalazłeś w jakimś stacjonarnym?

    OdpowiedzUsuń